Raih Ribuan Ringgit Berbekalkan Ayat-ayat Cinta

Lina tidak pernah menyesal dengan perbuatannya
untuk memperdayakan lelaki.


KUALA LUMPUR - Dengan berbekalkan kata-kata cintanya dalam laman Facebook, seorang wanita mempunyai mangsa hampir 30 orang lelaki yang sanggup menyerahkan puluhan ribu ringgit kepadanya.

Liana (bukan nama sebenar), mengakui menggunakan kata-kata manis kepada lelaki didalam Facebook bagi mendapatkan wang mereka untuk kepentingannya sendiri seperti berfoya-foya, termasuklah melancong ke luar negara.

sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Menurut Liana, dia mampu meraih dua hingga tiga ribu ringgit hanya  mengatakan ayat-ayat cinta kepada mangsa yang masing-masing bagaikan terpikat dengan gambar beliau yang dimuat naik di Facebook.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Menurutnya lagi, penceraian ibu bapanya menjadi punca dia melakukan perbuatan terkutuk ini untuk membalas dendam, terutama kepada bapanya yang sering mengabaikannya, manakala ibunya pula sibuk dengan kerjaya harian.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
"Saya mula teruja dengan perbuatan ini setelah memuat naik beberapa gambar seksi saya didalam Facebook untuk menarik perhatian daripada kenalan saya bagi niat untuk menggoda atau 'test market'. Saya bukan gadis liar yang memikat lelaki bagi tujuan seks. Apabila melihat cara mereka lebih terarah ke hubungan seks, saya terus tidak melayannya lagi," katanya yang masih menunggu keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

Menurutnya lagi, dia melakukan perbuatan ini hampir tiga tahun sehingga sekarang. Dia juga mengatakan berasa seronok setelah melihat ramai lelaki yang kecundang dengan wanita cantik. Namun jika melihat gaya lelaki itu seorang yang jujur, dia tisak sampai hati untuk menipu.

"Saya tidak pernah menyesal dengan apa yang saya telah lakukan ini sebaliknya ia mampu melepaskan tekanan selepas penceraian ibu bapa saya," katanya.

Dia banyak menghabiskan masa di Facebook untuk memuat naik gambar dan aktiviti dilakukan supaya dirinya ad perkembangan terbaru.

"Disebabkan tubuh badan saya gemuk, saya mengambil gambar kawan saya yang cantik dengan penampilan menarik untuk dimuat naik ke dalam Facebook supaya menganggap gambar itu adalah diri saya.

"Pernah terjadi seorang kenalan mahu berjumpa di kompleks beli-belah, tetapi saya menolaknya dengan alasan yang remeh-temeh dan mujurlah mereka percaya," katanya lagi.

Tujuan Lina memperdaya lelaki adalah untuk membalas dendam kerana selama ini bagi dia, lelaki sering mempermainkan hati perempuan dan sekarang dia ingin membuktikan bahawa kaumperempuan juga boleh melakukan sedemikian malahan lebih darip itu kepada lelaki


"Beware ok !"

0 komen:

Post a Comment

Powered by Blogger.