close button

close button

Tubuh Seksi - Lana Nordin Tidak Kisah Digelar 'Hantu Kopek'

http://speakerpecah.blogspot.com

Sebelum ini dia sering digelar Pamela Anderson Malaysia kerana sering tampil dengan imej seksi. Kali ini gelaran lain pula akan 'melekat' pada nama pelakon Lana Nordin apabila muncul dengan imej seksi yang mendedahkan sebahagian dari buah dadanya dalam filem terbaru terbitan Ismail Holdings dan Vision Works Sdn Bhd, Pontianak VS Orang Minyak.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Lebih memalukan, pelakon drama, ‘Takdir Qismah’ ini seolah-olah dieksplotasi apabila buah dadanya menjadi bahan jenaka dalam filem terbaru arahan Afdlin Shauki ini. Mengenakan kebaya putih yang menayangkan sebahagian asetnya, Lana digelar Hantu Kopek (buah dada) selain perkataan ‘longkang’ digunakan untuk menggambarkan lurah Lana yang terdedah.

http://speakerpecah.blogspot.com

Lana berkata, pengarah itu tidak mungkin ingin mengaibkan dirinya kepada pelakon-pelakon lain selain mengatakan Lembaga Penapisan Filem (LPF) memberi pelepasan kepada babak seperti ini. Katanya:
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
“Masa saya dapat skrip dan juga baju, saya tanya kepada Afdlin boleh lepas ke babak ini. Tapi selepas penggambaran, tiada masalah kerana Lembaga Penapisan Filem (LPF) lepas je babak ini. Saya percaya pada Afdlin dan saya tak rasa dia nak aibkan sesiapa. Saya serahkan kepada dia kerana saya yakin dia tahu apa yang dia buat. Lagipun, dia dah terangkan secara baik dengan saya dan saya anggap ini sebagai win win situation. Jika dia ambil kesempatan kepada saya, saya juga ambil kesempatan pada dia sebab saya memang nak berlakon sangat untuk watak komedi.

"Bagi saya, ini hanya satu jenaka saja dan terpulang kepada orang untuk menilainya. Biarlah orang nak cakap apapun kerana saya tak kisah dengan kontroversi ini dan malas hendak ambil tahu. Ini saya punya trademark dan saya dah bawa trademark ini sejak awal kemunculan saya dalam industri lagi.”
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Menurutnya, setiap pelakon ada imej tersendiri dan beliau sendiri tidak kisah jika dilabelkan pelbagai gelaran asalkan penonton perasan kewujudan dirinya dalam industri hiburan tanah air.

“Saya terima tawaran ini pun sebab saya nak bina karier saya untuk jadi artis yang lebih versatil. Saya nak buktikan yang saya boleh buat benda lain selain watak penggoda dan perempuan simpanan. Sudah tentu saya tak akan terima jika ia hanya sebagai watak penghias saja.

“Orang boleh ambil isu ini sebagai positif atau negatif, namun apa yang penting, saya tahu apa yang saya buat. Saya nak buat sesuatu yang lain dan saya tak bodoh sampai nak berbogel,” ujar Lana - GUA

0 komen:

Post a Comment

Powered by Blogger.