close button

close button

Nabila Huda Akui Johan As'ari Menyayanginya

http://speakerpecah.blogspot.com


Hubungan diantara Johan As'ari dan Nabila Huda menjadi perbualan hangat apabila minggu lalu sebuah artikel tempatan menyiarkan gosip mengenai Johan As'ari yang secara terang-terangan mengaku dia menyayangi Nabila Huda dengan ucapan-ucapan di aman Twitter miliknya.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Kenyataan Johan di Twitter itu telah mengundang persoalan dari perlbagai pihak samada ianya hanyalah gimik atau pun memang benar mereka sedang bercinta.

Menurut laman Media Hiburan, Nabila Huda memberitahu bahawa dia sendiri baru membaca dan terkejut dengan status Twitter Johan.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
“Baru pagi tadi saya membacanya dan saya terkejut sangat. Apa yang ditulisnya bermaksud dia ikhlas pada saya kerana dia tahu saya juga ikhlas dengannya," katanya.

Nabila berkata, dia turut mengaku bahawa apa yang ditulis oleh Johan sememangnya adalah perkara yang sedang terjadi di antara mereka berdua.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
“Apa yang ditulisnya juga, itulah yang berlaku antara kami. Dia memang sayangkan saya dan kami saling menyayangi sebagai seorang kawan yang baik. Saya bersyukur kerana dia menghargai saya.

"Saya banyak mengajar dan berkongsi banyak perkara dengannya," katanya lagi.

Tidak menafikan gosip itu, Nabila berharap agar peminat mendoakan yang terbaik untuk mereka berdua.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
“Susah nak ungkap tentang perhubungan kami. Saya hanya ikut ketentuan atau dalam erti kata lain ‘just go with the flow’. Doakan sahaja hubungan kami menjadi," ujarnya.





Sumber: ohbulan mediahiburan

0 komen:

Post a Comment

Powered by Blogger.