close button

close button

Adda (Butterfly), Bekas Kekasih Mamat Sepah Sudah Berkahwin (4 Gambar)

http://speakerpecah.blogspot.com

Tahniah kami ucapkan kepada Nur Syuhada atau Adda dari kumpulan Butterfly yang telah selamat diijabkabulkan dengan lelaki pilihannya. Menurut sumber, Adda yang dulunya adalah bekas kekasih Mamat Sepah telah melangsungkan pernikahannya pada minggu lepas.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Untuk pengetahuan semua, Adda juga adalah adik perempuan kepada anggota kumpulan Kristal iaitu Rodi. Apa pun, sekali lagi kami ucapkan tahniah kepada mereka berdua.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com

4 komen:

  1. Crook gila muka pengantin lelaki....

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa nak buat..tu la yg dinamakan JODOH :)

      Delete
  2. Pengatin lelaki tu, nampak macam dah tua, berusia dan berumur. Betulke mata aku ni, ke salah gambar ni!

    ReplyDelete
  3. jodoh tak kenal usia,,,saya doakan adda bahagia hingga ke anak cucu n 4everrrr,,,kristal 4everrr,,

    ReplyDelete

Powered by Blogger.