close button

close button

Rumah IKEA - Rumah Pasang Siap Berharga RM250k (7 Gambar)

Seorang pengeluar terbesar di Sweden bekerjasama dalam mereka bentuk firma Ideabox berasaskan Oregon untuk menjual rumah pasang siap yang dikenali sebagai IKEAese as Activ pada harga AS$86,500 (RM259,301) seunit. Anda tidak perlu bersusah payah untuk memasangan semua peralatan rumah ini kerana semuanya sudah dilengkapi ciri-ciri sebuah rumah yang diidamkan semua.

http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com

4 komen:

  1. tahan ke rumah ni kat malaysia? dengan angin kuat2 ni.. hoho

    ReplyDelete
  2. kalau mcm tu beli kabin je.. hehe

    ReplyDelete
  3. Anonymous11 May, 2013

    Ceh...buat sendiri tak sampai 80K lengkap dari lengkap..

    ReplyDelete
  4. Anonymous12 June, 2013

    nak contact sapa ni kalau berminat

    ReplyDelete

Powered by Blogger.