close button

close button

Kyaw Thein Digelar 'Lady Gaga Myanmar'

http://speakerpecah.blogspot.com

YANGON - Penyanyi popular di Myanmar, Phyu Kyaw Thein diberi gelaran 'Lady Gaga Myanmar' oleh peminat hiburan tempatan kerana dia kerap muncul dengan memakai topeng muka dan gaun ranggi ketika membuat persembahan di atas pentas.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Dia juga kerap menyanyikan lagu dari Barat yang diterjemahkan ke dalam bahasa tempatan seperti lagu nyanyia Jon Bon Jovi, You Give Love A Bad Name.

Namun, ketika ditanya tentang perbandingan tersebut, Kyae Thein berkata, dia bukan meniru Lady Gaga.

Menurutnya lagi, dia bergaya ranggi sejak lapan tahun lalu iaitu sebelum bintang pop Amerika Syarikat itu melonjak popular.

"Jangan marah tetapi itu yang sebenarnya," katanya.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Kyaw Thein berkata, pakaiannya masih sopan seiring dengan budaya Myanmar dan tidak seseksi seperti kostum penyanyi Lady Gaga.

Difahamkan, dia yang kini berusia 30 tahun memiliki ijazah sarjana muda perubatan tetapi memilih untuk tidak meneruskan latihan sebagai seorang doktorr kerana orang ramai mengenalinya di hospital selepas dia muncul di dalam kaca televisyen.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
"Namun, saya tetap gembira kerana dapat menggembirakan berjuta-juta penduduk di negara saya menerusi bidang ini (nyanyian)," katanya pada satu temu bual kediamannya di sini.




Sumber: Kosmo!

0 komen:

Post a Comment

Powered by Blogger.