close button

close button

Cara Orang China Buat Kobis Palsu (8 Gambar)

Sebelum ini di Malaysia, kita dikejutkan dengan kewujudan telur palsu atau tiruan. Tetapi lain pula di China kerana mereka berjaya menghasilkan kobis palsu. Kami tidak tahu bahan apa yang mereka gunakan sehingga ia menjadi 'sebijik' seperti bunga kobis yang asli. Beware!

http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com
http://speakerpecah.blogspot.com

4 komen:

  1. seyes macam serupe.. kalau beli tak tengok betul2.. mmg terbeli la kobis camni.. jangan kat malaysia ada kobis palsu sudah

    ReplyDelete
  2. Ni jepun ah.. bukan china http://www.youtube.com/watch?v=nIdgJR08Xvw

    ReplyDelete
  3. jangan takutlah.Larat ke dia nak bikin kobis ni bertan-tan eksport kat Mesia.Penat-penat buat kobis watpe,tanam kan lagi senang.

    ReplyDelete
  4. gamepoint amd, Jepun ? tulisan dia dngn China lebih kurang sama, tak dapat bezakan, tapi terima kasih kerana info tu (;

    Faizal Raidenovich, mungkin esok lusa dia guna tenaga mesin plak ke, kn lg cepat. haha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.