close button

close button

Gadis Indonesia Hina Islam Di Twitter (3 Gambar)

http://speakerpecah.blogspot.com

Menurut sumber, perempuan ini dikatakan penganut agama Islam (tidak pasti) dan berasal dari Indonesia. Dia didakwa telah menghina Islam secara terbuka di laman sosial Twitter miliknya (@TengkuSophia).
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Difahamkan, kenyataan terbarunya itu telah di-retweet lebih daripada 2,000 orang pengikut. Selain itu, sumber mangatakan, kes @TengkuSophia ini telah mula berlaku sejak tahun lepas namun dua hari yang lalu, ia semakin menjadi-jadi selepas dia didakwa menghina azan pula.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Diminta semua pembaca tidak percaya dengan kenyataan ini seratus peratus kerana kemungkinan akaun Twitter milik @TengkuSophia digodam atau telah disalah guna oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Kenyataan yang dikeluarkan @TengkuSophia baru-baru ini:
http://speakerpecah.blogspot.com


Kenyataannya yang dikeluarkan pada tahun lalu:
http://speakerpecah.blogspot.com

Untuk kebenaran, sila klik laman [INI]

4 komen:

  1. celake lah natang babi nie,agak2 la nak hina islam pon eeeeiii nak sepak gak muka natang nie base berayok bahamenatang,kan dh keluar lorat terengganu

    ReplyDelete
  2. celake lah natang babi nie,agak2 la nak hina islam pon eeeeiii nak sepak gak muka natang nie base berayok bahamenatang,kan dh keluar lorat terengganu

    ReplyDelete
  3. aku tak rasa ppuan nie berasal daripada Indonesia. dan aku tak rasa pun ppuan nie adalah Tengku Sophiah. hanya orang bodoh aje yang dedah identiti sendiri bila mencipta kontroversi mcm nie...

    ReplyDelete
  4. bpk kimak minah ni,aku kalo jumpe org cmni dpn mmg da kene belasah dah ni,ko tu yg sial la kimak

    ReplyDelete

Powered by Blogger.