close button

close button

Ana Raffali Nikah 25 Februari 2012 ?


Penyanyi popular dengan lagu "Hujan Bunga Di Kuala Lumpur", Ana Raffali atau nama sebenarnya Nur Hidayah Moh Raffali dikhabarkan akan bernikah dengan pengurus peribadinya yang dijadualkan pada 25 Februari depan.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Menurut laman mStar Online, majlis akad nikah Ana dengan jejaka yang dikenali sebagai Naim itu akan berlangsung di Masjid Al hidayah, Taman Melawati, dekat sini, kira-kira jam 10 pagi.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Ana yang dihubungi mStar Online bagaimanapun denggan mengesahkan tarikh tersebut sebaliknya memberitahu akan mengadakan sidang media bagi mengemumkan  perkara berkenaan selepas selesai Anugerah Juara Lagu ke-26 (AJL 26) yang bersiaran secara langsung di TV3, Ahad ini.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
"Ada beberapa urusan berkaitan majlis ini yang belum diselesaikan. Sebab itu saya tidak mahu menghebohkannya terlebih dahulu. Bagi saya, biarlah semuanya selesai dahulu, barulah saya akan umumkan kepada semua.

"Apa-apa pun, saya mohon semua pihak bersabar dan tidak tersalah anggap dengan keputusan saya ini. Tunggu sehingga saya adakan sidang media perkahwinan dalam masa terdekat ini," katanya.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Sementara itu, penyanyi berusia 27 tahun itu menyifatkan tuduhan kononnya dia mahu menyembunyikan majlis pernikahannya seperti yang didakwa adalah sesuatu yang tidak adil buat dirinya dan keluarga.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Dia mengakui berkecil hati dengan dakwaan tersebut, berkata pihaknya memang sudah merancang untuk mengadakan sidang media khas bagi mengumumkan berita baik itu.
sila lawat http://speakerpecah.blogspot.com
Bagaimanapun, keadaan menjadi sebaliknya apabila berita perkahwinan itu sudah tersebar dalam laman-laman blog sehingga dialah ertikan oleh segelintit pihak.

"Dakwaan ini adalah tidak adil buat saya dan keluarga. Sudah tentu saya sebagai artis akan berkongsi berita baik ini apabila tiba waktu yang sesuai untuk saya umumkan.

"Masalahnya sekarang, saya sedang sibuk membuat persiapan menjelang AJL 26 pada Ahad ini. Saya dan keluarga sudah merancang untuk buat pengumuman perkahwinan selepas AJL selesai.

"Tidak sangka pula berita ini sudah tersebar tanpa mendapat sebarang penjelasan daripada saya terlebih dahulu,' ujarnya dengan panjang lebar.

Penyanyi yang pernah menjuarai AJL 25 itu berkata, kesan daripada dakwaan itu memberikan gambarkan yang tidak elok kepad dia dan keluarganya.

"Apabila timbul cerita saya tidak jemput media dan rahsiakan perkahwinan, ia memberikan impak negatif kepada kami sekeluarga.

"Sampai hati pihak yang menyebarkan dakwaan itu. Ia seolah-olah menggambarkan kami tiada adab dan teruk sangat sehingga menyembunyikan berita baik ini kepada masyarakat," katanya lagi.

Dalam pada itu, Ana kini sedang sibuk membuat persiapan terakhir menjelang AJL 26, Ahad ini dengan membawa lagu "Kalau Berpacaran" berkolaborasi bersama Sohaimi Mior Hassan dan Altimet.



Sumber: Encik Nakal

0 komen:

Post a Comment

Powered by Blogger.